Hintaopas - Sama tuote halvemmalla

Vuoden paras kauppa 2024 -voittaja on…

Author profile avatar

Hintaopas

Hintaopas

Updated: 12 joulukuu 2024

Hintaopas järjesti Vuoden paras kauppa 2024 -kilpailun, jossa Hintaoppaan käyttäjät saivat jälleen äänestää suosikkejaan jättämällä arvosteluja valitsemistaan kaupoista. Katso kilpailun voittaja sekä toinen ja kolmas sija täältä!

Vuoden paras kauppa 2024

Vuoden paras kauppa 2024

Hintaoppaan käyttäjät äänestivät: Staypro on Vuoden paras kauppa 2024!

Pohjoismaiden suurimpana hintavertailupalveluna Hintaopas järjesti jälleen Vuoden paras kauppa -kilpailun, jossa Hintaoppaan käyttäjät äänestivät jättämällä arvosteluja suosikeilleen. Kilpailun voittajaksi nousi tällä kertaa erilaisiin remontti- ja puutarhatarvikkeisiin erikoistunut verkkokauppa Staypro. Tänä vuonna kilpailu järjestettiin ensimmäistä kertaa ilman kategorioita. Toiseksi sijoittui elektroniikan verkkokauppa Dustin Home ja kolmanneksi erilaisia työkaluja myyvä Verkter.

Hintaoppaan joka vuosi järjestämässä Vuoden paras kauppa -kilpailussa palkitaan parhaan ostokokemuksen tarjoava kauppa. Tuomareina toimivat Hintaoppaan käyttäjät, jotka äänestävät omaa suosikkiaan jättämällä sille arvostelun. Tällä kertaa Vuoden paras kauppa -kilpailun voittajaksi valittiin Staypro!

“Arvosteluiden perusteella kuluttajat painottivat tänä vuonna etenkin helppoutta ja nopeutta. Myös kilpailukykyiset hinnat sekä laaja valikoima olivat tärkeitä tekijöitä useille arvostelun jättäneille. Stayprolla kaikki tämä yhdistyy asiakkaiden mukaan loistavaan asiakaspalveluun, minkä merkitystä ei voi ikinä korostaa liikaa. Tämä voitto on hyvin ansaittu”, kertoo Hintaoppaan Suomen maajohtaja Liisa Matinvesi-Bassett.

Staypron mukaan voitto tuntuu nyt erityisen hyvältä, koska sen eteen on tehty paljon töitä.“Olemme erittäin innoissamme Vuoden paras kauppa -kilpailun voittamisesta. Se merkitsee meille paljon, sillä tämä tarkoittaa sitä, että kaikki kova työ parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen eteen on tuottanut tulosta. Olemme keskittyneet paljon toimituslaadun ja -nopeuden parantamiseen, mutta myös valikoimamme kasvattamiseen sekä staypro.fi-sivuston asiakaspolun parantamiseen. Oma painopisteensä on tänä vuonna ollut suomalainen asiakaspalveluyksikkömme, joka voi auttaa asiakkaitamme sekä suomeksi että ruotsiksi. Meistä on upeaa, että asiakkaat ovat huomanneet vaivannäkömme”, Staypron markkinointipäällikkö Johan Järnliden kertoo.

Näin asiakkaat kuvailivat Stayprota:

“Kohtuuhintaiset tuotteet ja aivan huikean nopea toimitus!”

“Erittäin hyvä ja nopea palvelu. Suosittelen lämpimästi.”

“Olen nyt tilannut Staypro:lta muutaman kerran ja tilaukseni ovat saapuneet yllättävän nopeasti perille, tilaamani tuotteet ovat olleet juuri niitä mitä olen olettanutkin tilaavani. Toiminnasta 10 pistettä heille!”

“Sopiva tuote löytyi helposti. Toimitus oli nopea ja ilmainen, vaikka tilaussumma oli pieni.”

Myös toinen ja kolmas sija saivat kiitosta hyvästä asiakaskokemuksesta

Vuoden paras kauppa -kilpailussa ei tällä kertaa valittu erikseen kategoriavoittajia, mutta ensimmäisen sijan lisäksi jaettiin myös toinen ja kolmas sija. Toiseksi sijoittuneen elektroniikan verkkokauppa Dustin Homen arvosteluissa korostuivat runsas valikoima, nopea toimitus sekä ostotapahtuman sujuvuus. Sama toistui kolmanneksi sijoittuneen työkalukauppa Verkterin arvosteluissa.

“Kaikki kärkikolmikossa ovat selvästi sitoutuneet mahdollisimman hyvän asiakaskokemuksen tavoitteluun. Mikäli ongelmatilanteita nousee, niihin puututaan nopeasti ja asiakkaita kuunnellaan aktiivisesti. Etenkin verkkokaupassa asiakkaan ja kaupan välisen viestinnän selkeys on usein asiakastyytyväisyyden ytimessä. Kuluttajat hakevat verkkokaupassa asioinnilta tällä hetkellä ensisijaisesti vaivattomuutta”, Matinvesi-Bassett avaa.

Onnea vielä voittajille – ja kiitos kaikille arvosteluita jättäneille!