Hintaoppaaseen listautuminen on maksutonta, koska tavoitteenamme on luetteloida kaikki suomalaiset verkkokaupat, joiden valikoimat sisältyvät meidän tuotekategorioihimme. Jos haluatte saada irti mahdollisimman paljon meistä liikennelähteenä, suosittelemme, että "profiloitte" kauppanne, mikä lisää liikenteen meiltä teille noin 5-10-kertaiseksi.


Tämä merkitsee:
Että saatte logonne listaukseen suoralla linkillä teidän tuotteisiinne. (Tämä pohjautuu siihen, että kauppajärjestelmänne tukee linkkiä jokaiselle tuotteelle)

Että saatte kolme tekstiriviä kirjoittaaksenne omat kilpailuetunne.
Että saatte Pricespy Analytics, Mikä on tehokas asiakastyökalu, jossa voitte nähdä yksityiskohtaiset klikkaustilastot ja tehdä markkina-analyysejä. Voitte myös nähdä, mitkä ovat ne suositut tuotteet, joita teillä ei vielä ole valikoimassanne.
Että saatte pääsyn sisältyviin instore-palveluihimme, kuten ostoarvosteluihin, keskimääräisiin arvosteluihin, tuotearvosteluihin ja Halvin-Hintaoppaassa-logoon


Tuotevariantit (Raportoimme kaikista tuotevarianteista, joita kauppa myy – painikkeella, jossa on laajennettavia lisärivejä, esimerkiksi eri värejä tai pakettitarjouksia.)
Kaikki tämä kuuluu palveluun* ja teitä laskutetaan ainoastaan klikkauksista. Sopimus on jatkuva, siinä on vain yhden (1) päivän irtisanomisaika eikä siinä ei ole aloitusmaksua. (Eri hinnat eri tuotealueilla)

Soita tai lähetä sähköpostia myyjillemme tänään - sales@hintaopas.fi

 
   
*Vastuunrajoitus
Hintaopas välittää ainoastaan liikennettä profiloiduille kaupoille eikä vastaa suoraan tai epäsuorasti vahingoista, menetyksistä, tulonmenetyksistä tai mistään muusta haitasta, joka johtuu Hintaoppaan sivuston palveluiden ja/tai materiaalin käytöstä. Selvyyden vuoksi Hintaopas ei vastaa kaupan tarjouksista, tuotteesta, jota asiaa koskee, sen markkinoinnista, sopimuksesta tai maksutapahtumasta ostajan ja kaupan välillä.
   
 
Klikkausten laskutus
Perustana asiakkaan laskuttamiselle on aina klikkaustilastomme. Meillä on hyvin testattu järjestelmä, joka kirjaa kaikki todelliset klikkaukset kauppaan, ts. kaikki kerrat, jolloin lähetämme asiakkaan jollekin teidän tuotesivuistanne. Kaikki klikkaukset kirjataan sekä ajankohdan että tuotteen osalta. Meillä on lisäksi este "klikkausten spämmäystä" vastaan, mikä tarkoittaa sitä, että emme laske mukaan klikkauksia, jotka on tehty saman yrityksen toimesta, samaan hintaan, yhden minuutin sisällä.
   
Jos teidän tilastojärjestelmänne antaa eroavan tuloksen, voi se johtua jostain seuraavista syistä:
Vierailijan käyttämä verkkoselain ei hyväksy "evästeitä", jotka vaaditaan, jotta esim. Google Analytics voisi rekisteröidä vierailutapahtuman. Hintaoppaan järjestelmä ei vaadi evästeiden käyttöä.
Hintaopas laskee "klikkauksia", kun muut laskevat vierailuja. Esimerkiksi Google Analyticsissä yritetään termillä "vierailu" päästä niin lähelle todellista kaupassa vierailleiden henkilöiden lukumäärää, kuin vain suinkin mahdollista. Yksi henkilö on voinut luoda enemmän kuin yhden klikkauksen Hintaoppaasta.
Kaikki verkkoselaimet eivät lähetä tietoja "referrereistä", eli siis siitä, mistä sivustolta vierailija saapuu. Tästä syystä eivät kaikki klikkaukset Hintaoppaasta välttämättä näy juuri sellaisinaan teidän tilastoissanne.