Ajattele tätä ennen yhteydenottoa

Lukekaa seuraava informaatio, ennen kuin otatte yhteyttä meihin. Tämä säästää sekä teidän että meidän aikaamme. Monet ilmenevät virheet voitte useimmiten korjata itse, ottamatta yhteyttä meihin ensin.

Uusi hintatiedosto

Lähettäkää uusi hintatiedostonne sähköpostite osoitteeseen support@hintaopas.fi, niin luemme sen pikimmiten. Ottakaa huomioon, että meidän täytyy manuaalisesti asettaa, mitkä kentät luetaan, mistä syystä se saattaa viedä muutaman arkipäivän – riippuen siitä, kuinka suuri kuormitus meillä on.

Uusi tuote

Jos kaupassa on uusi tuote, täytyy meidän usein indeksoida se manuaalisesti (verrata Hintaopas-tuotteeseen) ja se saattaa normaalin työkuormituksen vallitessa kestää noin viikon lanseerattujen kategorioiden tuotteille. Tämä voi joskus käydä huomattavasti nopeammin, jos teillä on tuotteen SKU- tai EAN-koodi, sillä silloin voimme monissa tapauksissa indeksoida tuotteen automaattisesti seuraavan agenttiajon yhteydessä.

Jo indeksoitu tuote

Jos olemme jo aikaisemmin indeksoineet tuotteen, tapahtuu esimerkiksi hinnan ja varastostatuksen päivitys muutaman tunnin sisällä. Luemme hintatiedostosi kolmesta viiteen kertaa vuorokaudessa. Jos olet tehnyt useita tai tärkeitä muutoksia, voit profiloituna nopeuttaa lukemista "priorisoimalla agenttiajoa" Hintaopas Analytics -järjestelmässä. Tämä ei kuitenkaan koske uusien tuotteiden indeksoimista. Jotta agenttiajolla olisi jotakin vaikutusta, tulee mahdollisen hintatiedoston olla päivitetty!

Virheellinen indeksointi

Jos tuote on lajiteltu vääräksi tuotteeksi tai se puuttuu Hintaoppaasta, käytätte feedback-painiketta oikeassa yläkulmassa tällä sivulla. Näin virheraportti tulee heti vastuussa olevalle osastolle ja saatte apua nopeammin kuin lähettämällä tavallisen sähköpostiviestin asiakaspalveluumme. Ota huomioon, että me joskus keräämme saman tuotteen eri variantteja yhden ja saman Hintaopas-tuotteen alle. Se merkitään nuolella hinnan viereen, klikkaa nuolta ja näet variantit.

Virheellinen hinta tai rahtihinta

Jos sinulla on hintatiedosto - tarkista, että se on päivitetty, kirjaudu sen jälkeen sisään Hintaopas Analyticsiin ja "priorisoi agenttiajo" kaupallesi. Jos virhe ei korjaannu, käytä feedback-painiketta oikeassa yläkulmassa tällä sivulla saadaksesi nopeimman tuen.

Tuotteet ilman kategoriaa

Tuotteita, jotka eivät sovi meidän kategorioihimme, ei indeksoida. Kaikki hinnat löytyvät kuitenkin Hintaopas Extrasta. Koska niiden hintoja ei ole yhdistetty ja niistä puuttuu ominaisuudet, ei niitä voida verrata eikä suodattaa.

Automaattiset suodattimet

Virheiden välttämiseksi meillä Hintaoppaassa on automaattisia suodattimia, joiden ansiosta esimerkiksi suuret hintamuutokset joutuvat ”karanteeniin”. Jos suunnittelet alennusmyyntiä, suosittelemme, että et tee sitä myöhään perjantaina, tai ilmoita meille etukäteen välttääksesi hintojesi juuttumisen suodattimeemme.

Virhe hintatiedostossanne

Jos huomaamme virheitä hintatiedostossanne (virheellinen varastostatus, rahtihinta ym.), niin meidän standardikäytäntömme on, että poistamme kaikki virheelliset tiedot ja otamme yhteyttä teihin.

Ota yhteyttä meihin

Jossa sinulla on kysymyksiä, joihin ei ole vastattu tässä, olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Muista lähettää niin paljon tietoa kuin mahdollista, jotta meidän olisi helpompi hakea virhettä. Vaikka virhe olisi yleinen, arvostamme linkkejä yksittäisiin tuotteisiin verkkosivullanne, sekä tarvittaessa Hintaoppaaseen.

support@hintaopas.fi
+46431-650001