Todella huono kokemus. Tilasin puhelimen CDON:n kautta, puhelin tuli Phonecrash.se:ltä. Puhelimen tulossa kesti paljon kauemmin mitä luvattiin ja loppujen lopuksi puhelin oli täysin väärä, eri merkkiä ja niin vanha ettei sitä voi edes käyttää. En suosittele kellekään enkä ikinä aio enää käyttöä tätä "palvelua".