Hintaopas

piia_raiski

Liittynyt 2026-06-25
1
Kontribuutio
0
Annetut äänet
CDON
OK
(500+)
p
piia_raiski
1 arvostelu
SurkeaMuokattu kaksi päivää sitten

Ensimmäistä tilausta odotin 3 viikkoa. Toimitus luvattiin max 5 päivää. Asiakaspalvelija pyysi kahteen kertaan odottamaan vielä muuttamaan päivän, jos tilaus jostain ilmestyisi! Ei ilmestynyt, päädyin pyytämään vielä kerran lähetystä, mutta sekin oli sitten virhe, koska tuote oli umpisurkea. Uusi lähtetys oli postilaatikossa viikossa. Ei todellakaan jatkoon tämän yrityksen osalta.