Osta fiksusti tuote- ja myymäläarvostelujen perusteella
Haluamme, että tunnet olosi turvalliseksi tehdessäsi ostoksia internetissä. Siksi näytämme kuluttajien arvosteluja sekä tuotteista että kaupoista.
Haluamme, että tunnet olosi turvalliseksi tehdessäsi ostoksia internetissä. Muiden käyttäjien arvostelujen lukeminen auttaa löytämään oikeat tuotteet oikeista kaupoista.
Kaikki, joilla on Hintaoppaan tili, voivat jättää arvosteluja sekä tuotteista että kaupoista. Jos sen sijaan haluat vain lukea arvosteluja, sinun ei tarvitse luoda tiliä.
Riippumatta siitä, onko sinulla hyviä vai huonoja kokemuksia tuotteesta tai verkkokaupasta, muut käyttäjät arvostavat mielipidettäsi.
Auta meitä saamaan parempia ostokokemuksia kaikille – kirjoita myös arvosteluja!
🗣 Katso, mitä muut kuluttajat ajattelevat
✍🏻 Voit osallistua ja auttaa muita
🏪 Arvosteluja on sekä tuotteista että myymälöistä
Vinkkejä: Voit osoittaa tyytyväisyytesi, kun olet lukenut arvostelun, joka on hyödyllinen ja informatiivinen. Anna arviolle peukku, joka ilmaisee sekä kirjoittajalle että muille käyttäjille sen, että sisältö oli todella hyvää!
Näin kirjoitat hyvän tuotearvostelun
- Kirjoita lyhyesti ja informatiivisesti. Usein muutama rivi riittää kertomaan, että pidit tuotteesta.
- Jaa luokitus selkeisiin osiin, jotta on helpompi nähdä, mikä on positiivista, negatiivista ja merkittävää.
- Anna esimerkki siitä, kuinka tuote on auttanut sinua todellisessa tilanteessa. Esimerkiksi, miten uusi matkalaukku toimi matkalla.
Tässä lisää vinkkejä hyvien tuotearvostelujen kirjoittamiseen
Pidä nämä mielessä, kun kirjoitat kaupan arvostelua
- Kirjoita tyhjentävästi ja yksityiskohtaisesti mahdollisista ongelmista, jotta lukija saa selkeän kuvan siitä, mitä kaupassa kritisoit
- Voit halutessasi päivittää aiemmat arvostelut. Ehkä huono ostokokemuksesi parani keskusteltuasi asiakaspalvelun kanssa? Älä unohda muuttaa arvosteluasi ja kertoa siitä!
- Mitä itse haluat tietää, kun teet ostoksia uudesta kaupasta. Mikä on sinulle tärkeintä? Ota se lähtökohdaksesi kirjoittaessasi.
Miksi näytämme kauppoja, jotka ovat saaneet huonoja arvosteluja
Haluamme, että kuluttajat voivat muodostaa käsityksen ihan kaikista kaupoista riippumatta siitä, pitävätkö heidän asiakkaansa niitä hyvinä vai huonoina.
Syy on yksinkertainen. Haluamme, että kuluttajat voivat muodostaa käsityksen ihan kaikista kaupoista, olivatpa kaupat sitten saaneet hyviä tai huonoja arvosteluja. Tämä ei olisi mahdollista, jos piilottaisimme kauppoja, jotka ovat saaneet huonoja arvosteluja.
Uskomme avoimuuteen ja myös siihen, että kaikkien kauppojen pitäisi saada mahdollisuus vastata saamaansa kritiikkiin. Myös arvioihimme Hintaoppaassa.